<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
Začíná 28. 05. 2019
Jin jóga: Začátečníci

event úterý 28. 05. | 16:00
60 minut

Barbora Uhrová
Barbora Uhrová

140

Jin jóga: Začátečníci

O kurzu

Jin jóga vyniká svojí vlastností silného vtažení do přítomného okamžiku tím, že při 3 a více minutovém setrvání v pozici postupně uvolňuje hluboké pojivové tkáně celého těla a respektuje jeho potřeby. Tímto uvolněním dochází k celkové relaxaci, ale i k otevření starších schovaných bloků, které se mohou v průběhu lekce dostat na povrch a tím přispět ještě k intenzivnějšímu prožitku celého cvičení. Jin jóga je ideálním vstupem do meditace, pomocníkem při hektickém či stresujícím období a funguje jako průvodce k většímu poznání svého těla a tím sama sebe. 

Jin lekce začíná úvodním dýcháním a soustředěním, po kterém se pomalu a ohleduplně ke svému tělu přesuneme do jednotlivých pozic, třeba i s pomocí podložení dekou či bločkem, abychom v pozici mohli vydržet potřebnou dobu. V úvodu pozice bychom měli cítit pohodlí a v jejím průběhu mírné a postupné uvolňování pojivových tkání, které může už znamenat výzvu. Jin jóga dokáže při pravidelném praktikování nabít novou energií, uvolnit dlouhotrvající bloky či obtíže fyzického i psychického charakteru a změnit náš pohled na svět tím, že akceptujeme sebe samé tak, jak jsme. 

Jin jóga

Jedná se o opravdu velmi jemnou a klidnou jógu vhodnou pro každý věk. Dalo by se říci, že je jin jóga je protipól dynamických stylů jógy a současně jejich dobrý doplněk.

Díky výdrži v jednotlivých pozicích, ve kterých se zůstává podstatně déle - i několik minut - dochází k procvičení a posílení vazivových tkání, které se nacházejí až pod povrchovým svalstvem. I tyto tkáně je potřeba protahovat, posilovat a uvolňovat. Na ně se právě jin jóga zaměřuje.

Jin jóga přináší do života rovnováhu a harmonii.

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Cvičit lze bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlépší jsou prstové ponožky). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte jogamatku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Barbora Uhrová

Barbora Uhrová

O mně Odjakživa jsem byla hodně aktivní a neposedná holka co se pro vše jednoduše nadchne. Jóga mi však ukázala, jak důležitý a potřebný je v našem životě balanc. Je důležité umět zklidnit naše tělo, ale také především mysl a právě proto mě jóga okouzlila.  Absolvovala jsem školu hatha jógy a také kurz yin jógy v pražské Karma józe pod vedením…

Více na profilu lektora