Centrum Tance logo
Začíná 02. 06. 2020
Ranní jóga online

Ranní jóga online

(JI68486, ct online lekce, začátek: 2. 6. 2020, konec: 23. 6. 2020)

Nastartujte svůj den s jógou. Jemné cvičení, které vás rozproudí, posílí a rozzáří!

úterý 02. 06. | 07:15
60 minut

Online lekce
Karolina Štraus Idris
Karolina Štraus Idris

530 Kč

Informace k online lekcím

Lekce se slovem 'Zoom' v názvu - na tyto lekce je třeba se předem přihlásit na našich stránkách. V osobním profilu naleznete prolink na virutální místo konání online lekce.

ZOOM jsme vybrali ze tří důvodů:

1. jednoduché ovládání, které vyhovuje i umělcům, lektorům, tanečnicím a tanečníkům.  

2. vzájemná interakce mezi lektorem a účastníky. Máte-li na svém počítači nebo telefonu kameru a mikrofon, může vás lektor vidět a slyšet. Samozřejmě, jen pokud mu to dovolíte. Lektor pak může opravovat vaše pohyby a reagovat na dotazy.

3. autorské programy a komunity - někteří autoři speciálních programů nedovolují šíření výuky na otevřených sociáních sítích, např. zumba fitness, PortDeBras, a proto je nutné respektovat jejich vize a vést online lekce v uzavřené komunitě.


ZOOM jednoduše - návod pro začátečníky

Ranní jóga online O kurzu

Nastartujte svůj den s jógou. Jemné cvičení, které vás rozproudí, posílí a rozzáří!

Jóga

Udržujte své tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Jóga je nejdokonalejší poznatkový systém o člověku, který pojímá člověka jako celek a vede ho k sebepoznávání. Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí. Pozitivní vliv praktikování jógy na celou lidskou osobnost je nesporný.

Dle vyjádření lékařů a fyzioterapeutů mají jógové cviky stimulující a harmonizující vliv na žlázy, orgány a nervy a současně regenerují a pročišťují celé tělo. Při provádění ásan dochází k rytmickému střídání protichůdných pohybů jednotlivých částí těla, což způsobuje správné fungování lymfatického systému a lepší prokrvení daných orgánů. Tělo je tudíž lépe zásobováno kyslíkem a výživnými látkami a současně se rychleji zbavuje zplodin.

Slovy PhDr. Milady Bartoňové - významné osobnosti české jógy - je jóga "uměním života". Lze ji též označit jako životní moudrost, cestu. 

 

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Cvičit lze bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlépší jsou prstové ponožky). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte jogamatku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Karolina Štraus Idris

Karolina Štraus Idris

  Lektor s více než dvacetiletou zkušeností v oblasti orientálního tance a jógy ("Věřím, že vědomý pohyb je cesta k poznání sebe sama a následně je to cesta, která vede ven.") Zakladatelka, trenérka a choreografka taneční skupiny Matahari Group (od r. 2007); s více jak 20 cenami z mezinárodních a tuzemských tanečních soutěží a festivalů patří…

Více na profilu lektora