Centrum Tance logo
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

(JP65641, pravidelný kurz, začátek: 19. 2. 2020, konec: 29. 7. 2020)

Ideální řešení důsledků sedavého stylu života i jednostranného přetěžování svalů a pohybového aparátu v zaměstnání či při sportu. Lekce jsou vhodné pro všechny, kterým záleží na správném držení těla a na zdravé, pružné a bezbolestné páteři.  Lekce jsou zaměřeny na preventivní protažení a zároveň posílení zad, a s nimi… (pokračování níže)

středa 15. 07. | 17:00
60 minut

Karolína Lachmanová
Karolína Lachmanová
2 990 Kč

500 Kč

Kapacita tohoto kurzu
je již naplněna. Můžete se však
přihlásit jako náhradník.
Přihlásit / registrovat

Jóga pro zdravá záda O kurzu

Jóga pro zdravá záda

Ideální řešení důsledků sedavého stylu života i jednostranného přetěžování svalů a pohybového aparátu v zaměstnání či při sportu.

Lekce jsou vhodné pro všechny, kterým záleží na správném držení těla a na zdravé, pružné a bezbolestné páteři. 

Lekce jsou zaměřeny na preventivní protažení a zároveň posílení zad, a s nimi souvisejících partií. Jednotlivé cviky vycházejí z jógy a ze systému rehabilitačních cviků L. Mojžíšové. Velký důraz je kladen na to, aby byly cviky prováděny správně a byly tak přínosem pro každého. 

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Cvičit lze bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlépší jsou prstové ponožky). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte jogamatku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Karolína Lachmanová

Karolína Lachmanová

Mé lekce se snažím vést jako takové seance. V úvodu nás čeká relaxace obohacená o myšlenky z krásných knih. Následuje protáhnutí celého těla od hlavy až k patě, asánové části a závěrečná relaxace, která v našem těle krásně nechá dojít cvičení a naplní naši dušičku nádhernými pocity. Lekce obohatí nejen naše tělo, ale i naši mysl a je vhodná pro…

Více na profilu lektora