<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
Bosu combi

Kateřina Kaňková
Kateřina Kaňková

1 800

info Tento kurz již skončil,
proto není možné se do něj
přihlásit.

Bosu combi

O kurzu

Cvičíte pilates a hledáte nové výzvy? Chcete teprve začít s cvičením, ale nebaví vás jen ležet na zádech na podložce? Ať tak či tak, kurz Pilates BOSU je určen právě pro vás. Na speciálně vyvinuté balanční pomůcce BOSU ® Balance Trainer budeme posilovat, balancovat i aktivně relaxovat. 

Koncept výuky:

  • 30 minut BOSU kardio (prohřejme celé tělo)
  • 30 minut BOSU core (posilování celého těla s balančními pomůckami)

Bosu core

BOSU Core je cvičení pro všechny věkové skupiny s pomůckou BOSU. BOSU Core je zaměřeno na posílení centra těla (hluboký svalový stabilizační systém). Řadí se k pomalým formám cvičení. Cvičení na BOSU vede k efektivnějšímu zapojení svalů středu (core) a posílení kosterního svalstva všech svalových skupin.

BOSU Core je lekce pilates, při které se používá cvičební pomůcka BOSU. Díky BOSU Core zpevníte nejen hluboké břišní a zádové svaly (core), ale i ostatní části těla. Vytvarujete si svou postavu, která bude na pohled pevnější a štíhlejší!
Lekce jsou zaměřené na posilování hlubokých svalů těla, zvýšení ohebnosti a vytrvalosti, odstranění bolesti páteře a tvarování pevných, dlouhých a štíhlých svalů. Po úvodním protažení a zahřátí ve stoje se plynule přechází do sedu. Šetrnými rotacemi se aktivuje páteř i všechny důležité svaly středu těla. Důležité je provedení a respektování limitů vlastního těla. Cvičení nijak nezatěžuje klouby.

BOSU Core je vhodné pro všechny. Vedle sebe mohou cvičit i lidé s úplně rozdílnou kondicí, pohyby a pozice jsou jednoduché, vše se učí postupně, nejedná se o žádné složité choreografie.

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny a sportovní sálové tenisky se světlou podrážkou. Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě.

Z hygienických důvodů, pro vaše větší pohodlí a bezpečnost si na lekce vezměte ručník. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. Pot má totiž tu nepěknou vlastnost, že díky němu pak klouže podlaha i pomůcky, které při cvičení používáte.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Kateřina Kaňková

Kateřina Kaňková

Fyzioterapeutka, tanečnice, lektorka Tanci a cvičení se věnuji od svých 9 let a zájem o pohyb mě dovedl až ke studiu fyzioterapie (FTVS UK 2013-2016). Nyní pracuji jako fyzioterapeutka v rehabilitační klinice Monáda a jako lektorka cvičení v Centru tance. Ve svých lekcích kladu důraz na zdravý způsob pohybu, snažím se o to, abyste si z lekce…

Více na profilu lektora