<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
TRX: Začátečníci

TRX: Začátečníci

(TRXP62022, pravidelná výuka, začátek: 2. 10. 2019, konec: 12. 2. 2020)

TRX - funkční cvičení, které účinně podporuje výkon, sílu a celkovou kondici.Závěsný systém dvou popruhů pracuje v principu jen s vlastní vahou těla, nepřetěžuje klouby a pohybový aparát. Je vhodný pro laiky i pro vrcholové sportovce. Při TRX tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a… (pokračování níže)

středa 23. 10. | 16:30
60 minut

Květa Hofnerová
Květa Hofnerová
2 990 Kč

2 495

TRX: Začátečníci O kurzu

TRX

TRX - funkční cvičení, které účinně podporuje výkon, sílu a celkovou kondici.
Závěsný systém dvou popruhů pracuje v principu jen s vlastní vahou těla, nepřetěžuje klouby a pohybový aparát. Je vhodný pro laiky i pro vrcholové sportovce. Při TRX tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a uvolníte přetěžované svalové partie používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci při cvičení s TRX ušetříte čas, který byste normálně vynaložili na hledání vhodného fitness stroje nebo činky. 

Techniky závěsného cvičení jsou připraveny tak, aby bylo zapojeno celé tělo jako jednotný koordinovaný systém. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím. Intenzitu tréninku se závěsným systémem TRX regulujeme změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Každé cvičení zapojí vaše tělesné jádro (tzv. “CORE”) – mezi hlavní partie patří břišní oblast, záda, ABS, hrudník a pánev. Jádro umožňuje tělu stabilitu a flexibilitu. Silné a stabilní jádro je důležité pro prevenci poranění.

TRX = Total-Body Resistance Exercis (= Cviky pro zatížení celého těla) Suspencion Training (Závěsný trénink). 

Dejte svému tělu šanci se aktivně zotavit a zabavit!

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny a sportovní sálové tenisky se světlou podrážkou. Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů, pro vaše větší pohodlí a bezpečnost si na lekce vezměte ručník a cvičební rukavice/cyklistické bezprstové. Při lekci se zapotíte. Ručník a rukavice slouží k zachycení potu. Pot má totiž tu nepěknou vlastnost, že díky němu pak klouže podlaha, úchyty, pomůcky, které při cvičení používáte. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte podložku dezinfekcí, která je k dispozici v sálu.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

 

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Květa Hofnerová

Květa Hofnerová

Tanci se věnuje od r. 1997, kdy začala navštěvovat taneční obor při ZUŠ Litvínov. V r. 1999 se stala členkou taneční skupiny Křeč ZUŠ Litvínov – skupina se účastnila mnoha soutěží a pravidelně postupovala z regionálních kol na Mistrovství České republiky.  Od r. 2008 do r. 2010 byla součástí taneční skupiny Cramps Dance, o.s., kterou tvořili…

Více na profilu lektora