Centrum Tance logo
Zdravé hubnutí pod dohledem

Zdravé hubnutí pod dohledem

(VZPP71197, speciál, začátek: 17. 9. 2021, konec: 17. 12. 2021)

Do formy nejen tancemKombinace teoretického povídání a praktického cvičení.Polovina hodiny zaměřená na teoretické povídání o zdravém stravování a zdravém hubnutí. Každá lekce soustředěná na jedno konkrétní téma: od všeobecného úvodu o zdravém stravování, přes pitný režim, příjem bílkovin, módní diety a jejich výhody a úskalí, a… (pokračování níže)

pátek 10. 12. | 18:00
60 minut

Saša Rohlíková
Saša Rohlíková
3 990 Kč

570 Kč

Zdravé hubnutí pod dohledem O kurzu

Do formy nejen tancem
Kombinace teoretického povídání a praktického cvičení.
Polovina hodiny zaměřená na teoretické povídání o zdravém stravování a zdravém hubnutí. Každá lekce soustředěná na jedno konkrétní téma: od všeobecného úvodu o zdravém stravování, přes pitný režim, příjem bílkovin, módní diety a jejich výhody a úskalí, a tak dále. Druhá polovina věnována lehkému fyzickému cvičení s vlastním tělem, se soustředěním na takzvané problémové oblasti: bříško, boky, stehna, ale také hybnost zad.
Cílová skupina: Malá stálá skupina s cílem hubnout.

Zdravá výživa

Kurz zaměřený na sestavování jídelníčku za účelem tvarování těla a dosažení energie. Lekce kombinuje teoretickou část zaměřenou na debatu nad složením jídelníčku za účelem hubnutí, udržení výkonnosti, dostatku energie a dobré pohody, a k tomu přidává praktickou část cvičební, která nabízí procvičení „rizikových“ oblastí, které trápí většinu žen, ale i mužů.

Teoretická část představuje základy výživy, nastavení živin, složení jídelníčku v běžném životě, uzpůsobení jídelníčku zvoleným cílům (především hubnutí, ale také výkonnostním cílům). Přednáška a debata nad konkrétními dotazy účastníků kurzu. Po úvodní lekci, která představí základy stravování, jsou jednotlivé lekce věnovány vždy konkrétní otázce: jak si sestavit jídelníček na hubnutí (nebo sportovní/taneční výkon), jak řešit stravování v práci/na cestách, jak se stravovat po večerním cvičení, jak si vybírat základní složky potravy, pitný režim, jak si vybrat dobře v restauraci apod.

Praktická část nabízí cílené a nenáročné cvičení na problémové oblasti těla: střed těla, boky, stehna, paže, správné držení těla. Cvičení vychází ze základů pilates konceptu a posilování s vlastní vahou těla. Cvičení je určeno i pro začátečníky a klienty s nadváhou. Zakončeno strečinkem.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Co potřebujete na lekci?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Lze cvičit bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlepší jsou prstové). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte podložku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Saša Rohlíková

Saša Rohlíková

Výživová poradkyně, osobní, taneční a fitness trenérka, absolventka kurzu Metodika behaviorální terapie obezity, absolventka řady nadstavbových výživových a trenérských kurzů, především se zaměřením na sportovní výživu, specialistka na práci s klienty s obezitou. Spolupracuji na pilotním projektu školení trenérů pro práci s klienty s civilizačními…

Více na profilu lektora