<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
  • comment Základní informace

    TRX - funkční cvičení, které účinně podporuje výkon, sílu a celkovou kondici.
    Závěsný systém dvou popruhů pracuje v principu jen s vlastní vahou těla, nepřetěžuje klouby a pohybový aparát. Je vhodný pro laiky i pro vrcholové sportovce. Při TRX tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a uvolníte přetěžované svalové partie používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci při cvičení s TRX ušetříte čas, který byste normálně vynaložili na hledání vhodného fitness stroje nebo činky. 

    Techniky závěsného cvičení jsou připraveny tak, aby bylo zapojeno celé tělo jako jednotný koordinovaný systém. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím. Intenzitu tréninku se závěsným systémem TRX regulujeme změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Každé cvičení zapojí vaše tělesné jádro (tzv. “CORE”) – mezi hlavní partie patří břišní oblast, záda, ABS, hrudník a pánev. Jádro umožňuje tělu stabilitu a flexibilitu. Silné a stabilní jádro je důležité pro prevenci poranění.

    TRX = Total-Body Resistance Exercis (= Cviky pro zatížení celého těla) Suspencion Training (Závěsný trénink). 

    Dejte svému tělu šanci se aktivně zotavit a zabavit!

  • people Lektoři tohoto stylu

  • assignment Kurzy 3