<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
Začíná 16. 12. 2019
Jóga krok po kroku

Jóga krok po kroku

(JP61317, otevřená lekce, začátek: 16. 12. 2019, konec: 16. 12. 2019)

Naučíte se základy jógových pozic a cviků krok po kroku. Osvojíte si i principy zdravého pohybu, které zpevní a protáhnou vaše tělo a zklidní mysl. Vše bude vysvětleno tak, aby z kurzu čerpali úplní začátečníci, ale také zkušenější jednotlivci. Jóga je zaměřena na zlepšení fyzické kondice, formuje postavu, zlepšuje ohebnost… (pokračování níže)

pondělí 16. 12. | 20:00
60 minut

Karolina Štraus Idris
Karolina Štraus Idris

890

Jóga krok po kroku O kurzu

Naučíte se základy jógových pozic a cviků krok po kroku. Osvojíte si i principy zdravého pohybu, které zpevní a protáhnou vaše tělo a zklidní mysl. Vše bude vysvětleno tak, aby z kurzu čerpali úplní začátečníci, ale také zkušenější jednotlivci.

Jóga je zaměřena na zlepšení fyzické kondice, formuje postavu, zlepšuje ohebnost kloubů, protahuje zkrácené svaly, zlepšuje držení těla, působí preventivně proti bolestem zad, působí blahodárně na psychiku, naučí Vás správně dýchat.

Jóga není jen cvičení, je to styl života. Nechte se vtáhnout...

Jóga

Udržujte své tělo vitální a zdravé až do vysokého věku! Jóga je nejdokonalejší poznatkový systém o člověku, který pojímá člověka jako celek a vede ho k sebepoznávání. Cvičení jógy má výrazný vliv na regeneraci tělesných orgánů, na zlepšení a optimalizaci jejich funkcí a na posílení imunitního systému. Má vliv také na pružnost a pročistění kůže, čímž napomáhá jejímu pomalejšímu stárnutí. Pozitivní vliv praktikování jógy na celou lidskou osobnost je nesporný.

Dle vyjádření lékařů a fyzioterapeutů mají jógové cviky stimulující a harmonizující vliv na žlázy, orgány a nervy a současně regenerují a pročišťují celé tělo. Při provádění ásan dochází k rytmickému střídání protichůdných pohybů jednotlivých částí těla, což způsobuje správné fungování lymfatického systému a lepší prokrvení daných orgánů. Tělo je tudíž lépe zásobováno kyslíkem a výživnými látkami a současně se rychleji zbavuje zplodin.

Slovy PhDr. Milady Bartoňové - významné osobnosti české jógy - je jóga "uměním života". Lze ji též označit jako životní moudrost, cestu. 

 

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Cvičit lze bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlépší jsou prstové ponožky). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte jogamatku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Karolina Štraus Idris

Karolina Štraus Idris

JÁ A TANEC Měla jsem to štěstí, že mě tanec doprovází již od dětských let v Indonésii. V 9 letech mě uchvátily indonéské folklórní tance, zejména balijské. V průběhu dalších let a na vysoké škole jsem si vyzkoušela další, moderní styly tanců jako např. balet, jazz, apod., folklórní tance ale nadále zůstaly mojí životní láskou.

Více na profilu lektora