<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
  • comment Základní informace

    Total-Body Resistance Exercis (= Cviky pro zatížení celého těla) Suspencion Training (Závěsný trénink).

    Závěsné cvičení na TRX systému je další velký vývojový krok při funkčním výkonnostním cvičení.

    TRX systém se skládá ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky zakončenými madly pro ruce či nohy. Samotné cvičení probíhá tak, že jedna část těla je vždy na podložce (zpravidla na zemi) a druhá je zavěšena na TRX.

    Techniky závěsného cvičení jsou připraveny tak, aby bylo zapojeno celé tělo jako jednotný koordinovaný systém. Cviky závěsného cvičení umožňují třírozměrné pohyby, které nejsou možné s jiným nářadím.

    Intenzitu tréninku se závěsným systémem TRX regulujeme změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu.

    Každé cvičení zapojí vaše tělesné jádro (tzv. “CORE”) – mezi hlavní partie patří břišní oblast, záda, ABS, hrudník a pánev. Jádro umožňuje tělu stabilitu a flexibilitu. Silné a stabilní jádro je důležité pro prevenci poranění.

    Výhody TRX závěsného posilovacího systému

    Při TRX tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a uvolníte přetěžované svalové partie
    používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci
    při cvičení s TRX ušetříte čas, který byste normálně vynaložili na hledání vhodného fitness stroje nebo činky
    TRX systém můžete používat kdekoli, lze zavěsit i na dveře

  • people Lektoři tohoto stylu

  • assignment Kurzy 7