<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
Začíná 17. 12. 2018
Cvičení pro ženy (zdravá záda, zdravé pánevní dno

event pondělí 17. 12. | 17:00
60 minut

Vendulka Pánková
Vendulka Pánková

180

Cvičení pro ženy (zdravá záda, zdravé pánevní dno

O kurzu

CVIČENÍ PRO ŽENY (zdravá záda, zdravé pánevní dno)

- Metoda 3x3 pro práci s pánevním dnem

- Cviky dle Mojžíšové

- SM systém - spirální stabilizace páteře

- jemné protažení a rehabilitační cvičení na záda

- posílení středu těla a zad

 

Speciální lekce pro ženy zaměřená na celostní cvičení pro zdravé pánevní dno a zdravá záda. Využívat budeme principy a cvičení z Metody 3x3 pro práci s pánevním dnem, které je vhodné např. při inkontinenci, menstruačních problémech, potížích s otěhotněním a pro zvýšení vitality, energie a radosti ze života. Těšit se můžete na tanec, bioenergetická cvičení i jemné cviky pro svaly pánevního dna. Na hodinách se také naučíme a budeme procvičovat cviky dle L. Mojžíšové, které jsou vhodné při bolestech zad a blokacích v pánvi, a nebudou chybět ani cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému, včetně cviků s pomůckami (overball) a jógou inspirované protahovací cviky, nebo párový stretching. Budeme pracovat také na naladění se na svou ženskou energii a odpočinek od starostí všedního dne.

Nově se na lekcích naučíme také základní cviky ze SPIRÁLNÍ STABILIZACE dle Dr. Smíška, které ocení především vaše páteř!

 

Těhotenství nebo zdravotní problémy (obzvláště s páteří - výhřezy plotének) konzultujte s lektorkou. 

Kurz není vhodný pro těhotné ženy v 1. trimestru.

V případě zdravotních problémů doporučujeme účast po konzultaci s lékařem. 

Zdravotní cvičení

Přijďte si zdravě zacvičit! Lekce zdravotního cvičení kombinují jógu, pilates, kalanetiku, strečink a posilování. Jsou zaměřené na posílení hlubokého svalstva a stabilizačního systému těla. Toto cvičení vede ke správnému postavení těla a odstranění potíží s tím spojených - bolesti zad, hlavy, kyčlí apod.

Během kurzu protáhnete a posílíte jednoduchými, avšak účinnými pohyby celé tělo. Při cvičení budete používat váhu vlastního těla, proto jsou lekce vhodné pro každého bez ohledu na věk, nebo hmotnost. 

Pro zefektivnění cviků využijete na lekcích pomůcky: overball (malý míč), pěnové míčky, BOSU ...

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné přiléhavé oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny. Lze cvičit bosky nebo v ponožkách ideálně s protiskluzovou podrážkou (nejlepší jsou prstové). Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte podložku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Doporučte tento kurz/lekci svým kamarádům a přátelům:

Vendulka Pánková

Vendulka Pánková

Rozhovor s Vendulkou: Není pánev jako pánev Jak dlouho učím?V Centru Tance učím od září 2007, ale první lektorské zkušenosti jsem nabrala již dříve při výuce na rodné Vysočině. Čím mi orientální tanec přirostl k srdci? Občas mám pocit, že už je tam přirostlý odjakživa a vším :-). Ale pokud mám jmenovat, tak především pro ženskost, kterou…

Více na profilu lektora